Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2013

Απόψε θέλω να ‘ρθεις

Απόψε θέλω να ‘ρθεις 
***
Απόψε θέλω να ‘ρθεις
Μες την καρδιά μου
Να δώσεις φιλί ζωής
Στη μοναξιά μου 

Ν ανθίσει αγάπης ανθούς
Στα φιλιά μου
Να ‘ρθεις απόψε μ ακούς ?
Ανασαιμιά μου

Πήρα στα χέρια  ζωή
Τα δυο της χέρια
Μέχρι να ‘ρθει το πρωί
μες τ αστέρια

Έσκυψα πάλι κρυφά
στο φιλί της
ήπια κρασί τη χαρά
της ψυχής της

Έγραψα θέλω ξανά
έρωτα της
χάδια στη σάρκα κλεφτά
στη δικιά της

Χάδι τα χείλη μου εκεί
στα μαλλιά της
θε μου  τη θέλω πολύ
την καρδιά της

Έκλεισα πόρτες και να
στ όνειρο της
μπήκα σαν κλέφτης ψηλά
στο λαιμό της

Έκλεψα  χείλη και ναι
τ άρωμα της
εκεί που χτυπάει  τρελά
η καρδιά της

Κάθε άγγιγμα μου γλυκά
ψιθυρίζει
μ όλο το σώμα μιλά
Πως γυρίζει

Κλείστε τα μάτια ουρανοί
σεις αστέρια
στην αγκαλιά μου γυμνή
μες τα χέρια

Κρατώ την ανατολή
Να ‘ρθει η μέρα
απόψε στην ηδονή
βάζω βέρα

Σώμα με σώμα μαζί
σαν σταγόνες
αντάμωσαν το φιλί
στις λαγόνες

έφτασα εκεί στο φιλί
στην  αγάπη
ξηρό και μπρούσκο κρασί
θα κεράσει

Πορφύρα ανθίζει με μιας
τη ζωή μου
Θεά μου πια κυβερνά
το κορμί μου

Αν γράψω όσα θωρρώ
μες τη σκέψη
θαρρώ κανένα χαρτί
δεν θ αντέξει

Του έρωτα τη φωτιά
την λαγνεία
της Αφροδίτης φιλιά
την μανία

Γι’ αυτό θα γράψω  ξανά
στο κορμί της
όσα η ανάσα περνά
στην ψυχή της

Γράψε πια μοίρα κι εσύ
στα χαρτιά σου
Πως πια δεν είναι εκείνη
Δικιά σου

Τη μοίρα της πια εγώ
Έχω πάρει
Της τάζω τον ουρανό
Το φεγγάρι

Της τάζω κάθε δικό μου
Την πνοή μου
Γιατί είναι ότι αγαπώ
Στη ζωή μου
***
19/2/13
***
Ποίηση:Γιάννης Παππάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου